Učenici 3. razreda samostalno su čitali poznati roman Ivane Brlić-Mažuranić Čudnovate zgode šegrta Hlapića, a zatim su na nastavi hrvatskoga jezika u knjižnici sudjelovali u nizu raznovrsnih aktivnosti koje su dodatno obogatile njihovo razumijevanje i doživljaj djela.
Učenici su radili u skupinama, gdje su pokazali izvrsnu suradnju i timski rad. Voditelji skupina uspješno su organizirali zadatke, a svi članovi marljivo su sudjelovali i ravnomjerno raspodijelili poslove.
Zadatci koje su rješavali bili su kreativni i izazovni: odgonetavali su rebuse kako bi otkrili osobine šegrta Hlapića, pomagali su Bundašu pronaći put do Hlapića kroz labirint, odgovarali na pitanja vezana uz određene stranice knjige, dramatizirali i glumili ulomke iz romana, te istraživali Ivaninu kuću bajke na internetu, gdje su saznali i koji je prvi hrvatski roman za djecu.
Atmosfera je bila natjecateljska, ali iznimno ugodna i poticajna. Projekt su osmislile i pripremile učiteljica Kenija Kostelac i školska knjižničarka.
Ova aktivnost pokazala je koliko čitanje i obrada lektire može biti zabavno inspirativno i poučno kada se poveže s igrom, timskim radom i digitalnim alatima.
Ljiljana Cecelja, knjižničarka







