Mandale – “U zdravom tijelu zdrav duh 2”

Mandale – zašto i kako?

Mandale su posebni krugovi koji za svakog umjetnika imaju jedinstveno značenje. Mandale mogu koristiti različite boje, ali sve imaju nešto zajedničko. To je središte kruga. Mandale započinju središnjom točkom, a sve ostale linije / boje / simboli zrače iz tog središnjeg mjesta.

Značenje mandale dolazi od sanskrta što znači “krug”. Iako može imati značajke poput kvadrata ili trokuta, mandala uvijek ima koncentričnu (kružnu) prirodu.

Krug je simbol cjeline, kontinuiteta, povezanosti, harmonije i životnog ciklusa, te nam stoga gledanje u crtež kruga i bojenje pomaže da se fokusiramo na unutrašnjost, emocije, na duhovnost. Bojenjem mandala, možete postići veću prisutnost u sadašnjem trenutku, relaksirati se, fokusirati misli, meditirati, izraziti svoju kreativnost, zabaviti se i otkriti „dijete u sebi“.

Učenicima su dostupni razni oblici mandala te si smiju uzeti koliko žele. Osim toga, obojane mandale mogu ostaviti na za to predviđeno mjesto te tako osigurati mjesto na panou u hodnicima škole.

Učiteljica Ivana Čolaković

Pročitajte još…

Školski projekt: Tajne Kraljevog brda

Učiteljice Ksenija Kostelac i Monika Barbara Bogdanić započele su provedbu školskog projekta Tajne Kraljevog brda, koji za cilj ima približiti učenicima povijest i kulturnu baštinu našeg zavičaja. Prva projektnaaktivnost održana je prošli tjedan, kada smo s...

Pročitajte više

Vile Jesenke u našem razredu

Na satu Hrvatskog jezika učenici 5. razreda uživali su u pravoj jesenskoj čaroliji! Uz mnogo mašte, truda i smijeha izrađivali su vile Jesenke – mala šumska bića koja čuvaju boje, mirise i tajne jeseni. Nakon što su izradili svoje čarobne vile od lišća, papira i...

Pročitajte više

Posjet azilu u Osijeku

Učenici naše škole već tradicionalno svake godine, u pratnji učiteljice Ivane Kužić – a ovoga puta i učitelja Ivice – posjetili su azil u Osijeku te proveli divan dan s malim četveronožnim prijateljima.

Pročitajte više
/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content