Na temelju članka 126. i 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine« broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11.,16/12., 86/12., 94/13.,152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20.,151/22. i 156/23.) i članka 59. Statuta Školski odbor Osnovne škole Petrijevci, Petrijevci raspisuje
NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja Škole
Ravnatelj Škole imenuje se na pet godina i mora ispunjavati nužne sljedeće uvjete u skladu s člankom 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi:
1) završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog
suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
a) sveučilišni diplomski studij ili
b) integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
c) specijalistički diplomski stručni studij;
d) položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka
157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
2) uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,
3) najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojnoobrazovnim poslovima u školskim ustanovama.
Osim osobe koja je završila neki od studija iz točke 1. ravnatelj osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.
Iznimno, osoba koje ne ispunjava uvjete iz točke 1. ili nije završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova može biti ravnatelj osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu („Narodne novine“, br. 59/90., 26/93., 27/93., 29/94., 7/96., 59/01., 114/01. i 76/05.).
U postupku imenovanja ravnatelja vrednuju se i dodatne kompetencije kandidata (ukoliko ih je kandidat stekao) i to:
a) poznavanje stranog jezika
b) osnovne digitalne vještine
c) iskustvo rada na EU projektima
Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenom presliku sljedeću dokumentaciju:
1) životopis
2) dokaze o ispunjavanju nužnih uvjeta:
– diplomu odnosno dokaz o stečenoj vrsti i stupnju stručne spreme,
– dokaz o državljanstvu,
– dokaz o položenom stručnom ispitu odnosno da je osoba oslobođena obveze polaganja,
– dokaze o radnom iskustvu: potvrdu odnosno elektronički zapis iz matične evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje s evidentiranim podacima o poslodavcima i trajanju staža osiguranja i potvrdu, dokaz o vrsti i trajanju poslova u sustavu obrazovanja školske i druge odgovarajuće ustanove i tijela nadležnog za obrazovanje
– uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od osam dana od dana objave natječaja),
– dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem članka 126. stavka 3. Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
3. program rada za mandatno razdoblje .
4. dokaze o stjecanju dodatnih kompetencija (prema odredbama Statuta OŠ Petrijevci objavljenog na internetskoj stranici škole https://os-petrijevci.skole.hr/statut-skole/ ):
a) svjedodžba o završenom studiju stranog jezika, obrazovna isprava o završenom srednjoškolskom ili studijskom obrazovanju u inozemstvu, isprava o završenoj srednjoj školi ili studiju u RH po programu na stranom jeziku, certifikat ili druga odgovarajuća isprava o završenoj školi stranih jezika, isprava o položenim ispitima iz stranog jezika kroz studijsko obrazovanje za poznavanje stranog jezika,
b) isprava o završenom studiju informatike ili računarstva, odnosno studiju iz IT sektora, isprava o završenom učiteljskom studiju s izbornim modulom iz informatike, certifikat o završenom informatičkom obrazovanju u informatičkim školama, ECDL diploma, potvrda o najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima koji zahtijevaju korištenje digitalnih tehnologija (informatičarski poslovi, poslovi u IT sektoru, rukovodeći poslovi u obrazovnim ustanovama ili drugi poslovi koji zahtijevaju korištenje digitalnih tehnologija za osnovne digitalne vještine,
c) potvrda ili isprava o sudjelovanju u provedbi pojedinih EU projekata u kojima je kandidat bio voditelj projekta, član projektnog tima, koordinator ili odgovorna osoba za rad na EU projektima iz koje se vidi o kojem se projektu i poslu radi.
5. dokaze o ostvarivanju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti propisani dokaz o pravu na koji se poziva, a prednost u odnosu na ostale kandidate ima samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj: 121/17.,98/19., 84/21. i 156/23.), uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj: 121/17). Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, potražiti na slijedećoj poveznici:
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 48. st. 1. – 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, br. 84/21) pozivaju se da prilikom prijave na natječaj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dostave i sve dokaze o ostvarivanju prava prednosti prilikom zapošljavanja iz stavka 1. članka 49. navedenog Zakona, a koji su navedeni na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja poveznica: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843Dodatne informacije o gore navedenim dokazima potražite na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdfKandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92., 57/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), uz prijavu na natječaj i navedene dokaze, dužan je priložiti i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu invalida rata iz koje je vidljivo spomenuto pravo i dokaz o tome na koji je način prestao prethodni radni odnos.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.), uz prijavu na natječaj i gore navedene dokaze, dužan je priložiti rješenje o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom i dokaz o tome na koji je način prestao prethodni radni odnos.
Svi dokumenti priloženi u prijavi na natječaj moraju biti u izvorniku ili preslici ovjerenoj kod nadležnog tijela.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola sukladno čl. 13. stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“, broj: 82/08. i 69/17.), a izrazi koji se koriste u ovom natječaju koriste se neutralno i odnose se jednako na oba spola.
Prijava koja pristigne izvan natječajnog roka, neotvorena se vraća podnositelju. Prijave koje su nepotpune kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete za ravnatelja neće se razmatrati i osobe koje podnesu takve prijave neće se smatrati kandidatima prijavljenim na natječaj.
Prijave na natječaj s dokumentacijom dostavljaju se u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnoj stranici Škole u zatvorenoj omotnici s naznakom: »Prijava na natječaj za ravnatelja – ne otvaraj« na adresu: Osnovna škola Petrijevci, Petrijevci Republike 110 A.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset pet dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu za prikupljanje i obradu podataka iz natječajne dokumentacije.
Predsjednica Školskog odbora:
Ksenija Kostelac
Petrijevci, 16. listopada 2024.