Učenici 1. razreda po prvi su put sudjelovali u projektu Igre s lektirom, a prva knjiga koju su obradili bila je Tri medvjeda i gitara.
Kroz raznovrsne i zanimljive aktivnosti, učenici su na kreativan način povezivali sadržaj lektire s igrom i učenjem. Podijeljeni u četiri skupine u šumi su čitali , crtali, računali, skakutali, radili kolut naprijed, preskakali potok i razvrstavali otpad.
Osim razvijanja čitalačkih i motoričkih vještina, učenici su kroz igru učili i važne životne lekcije. Zaključili su kako je svaka skupina jaka onoliko koliko je jak njezin najslabiji član te da je međusobna pomoć ključna – posebno prema onima kojima najviše treba.
Učenicima se svidio ovakav spoj učenja, zabave i timskog duha i sve to u sportskoj dvorani, toliko da su izjavili da im je ovo draže čak i od tjelesnog, što je učiteljici Amanariji Vojnović i meni kompliment i poticaj za osmišljavanje sličnih druženja s lektirom.
Ljiljana Cecelja, knjižničarka









